Tuesday, August 28, 2012

My Little Diet, My BIG Effect

Meh saye citer sikit  journey saya diet di awal tahun 2010 hingga sekarang.

Jan 2010- saya mula start diet TANPA APA-APA SLIMMING PRODUCT YANG BERUNSURKAN MINUMAN/ PIL DSB.

kenapa?sebab saya bukan yang jenis percaya pada product untuk kurus. 
Waktu ni, saya cuma buat sistem diet sendiri,exercise, gunakan gunakan slimming product secara luaran (sabun botanik & detox patch).-waktu memang feez stuff menjual product ni seperti foot patch, slimming patch & slimming soap.-

Oct 2010- telah mula menunjukkan hasil bila berat dah mencecah 49kg.Tapi belum capai target (45kg @ size jeans 26)
Seterusnya saya cuma teruskan sistem pemakanan yang biasa untuk maintainkan berat badan.TAPIII..

Jan 2012-beratmula naik pada 55kg.

Awal Mei 2012- mula makan SD2 dan sekarang berat kembali normal pada 50kg.Tapi masih lagi dalam usaha untuk turunkan berat badan hingga 45kg.
*Sekarang saya dah capai size jeans 26-27. Tapi berat still lagi dalam 49kg-50kg. (inch je yang turun, tapi berat tak turun)

No comments:

Post a Comment