Monday, October 1, 2012

TESTIMONI Pengguna ALPHA LIPID LIFELINE

TESTIMONI PENGGUNA ALPHALIPID LIFELINE..

En. Basri Mohd Zain berkongsi pengalaman beliau memujuk ibu mertua beliau yang telah mengalami sakit gastrik selama 20tahun (sering mengambil ubat sakit gastrik). Setelah setahun memujuk, akhirnya ibu mertua beliau mengambil dan mengamalkan Alpha Lipid LifeLine. Syukur hanya dengan 1 tin Alpha Lipid LifeLine, kini sakit gastrik ibu mertua beliau telah tia

da dan tidak perlu untuk ibu mertua beliau mengambil ubat gastrik lagi.

Kisah kedua yang dikongsikan adalah tentang seorang orang tua yang tidak dapat tidur, dan alhamdulillah juga dengan pengambilan 1 tin Alpha Lipid LifeLine, ia dapat membantu orang tua tersebut untuk tidur. Kisah ini adalah seperti yang dialami seorang pesakit di Melaka yang dipaparkan di Harian Metro beberapa bulan lalu.

Pn.Nordini dari besut Terengganu:Beliau mengalami serangan strok pd oct 2006 dn tlh disahkan doc.tidak akan dpt berjln sampai bila2.Setelah mengambil Alpha Lipid 4 Tin perkembangan positif berlaku dn kini beliau boleh berjalan tanpa bantuan.

Bayi jantung Berlubang:Anak En.Zul (8 bulan) dri Pulau Pinang:
menghidapi maslah jantung berlubang dn beberape mslah organ yg lain stlah memberikan baby tsebut minum susu Alpha Lipid Lifeline slama lebih 2 bulan.Dan kini Doktor kata tidak perlu bedah!Sbb bayi dh Sihat.Alhamdullilah.

Semoga testimoni yang dikongsikan dapat membantu anda diluar sana yg mengalami pelbagai penyakit kronik seperti Darah Tinggi,Kencing Manis,Asma,Ezama,Leukimia,paru2,masalah usus,wanita yg bersalin dn mengandung,sakit puan,Insomnia,Kekurangan Oksigen dlm drh,Sakit Kulit,Kanser,Buasir dn pelbagai penyakit lain.Minum lah susu kolustrum yg terbaik didunia.Dimport dari ladang terbaik New Zealand..

Minum lah Alpha Lipid Lifeline Sekali sahaja sehari..Untuk kesejahteraan Hidup Berpanjangan..

No comments:

Post a Comment